Första Inlägget

09.04.2018

Okej, så det här ska alltså vara mitt första blogginlägg, i det här inlägget tänkte jag bara skriva lite om mig själv och min dag :)


Okej, jag heter Oliver Thumén är 13 år gammal men fyller 14 den första maj, jag spelar basket i hammarbybasket, är utbildad 5 och 7-manna domare. Så hur ser en vanlig vardag ut för mig? Jag går upp varje dag mellan kl 6 och 7, käkar frukost, klär på mig och går sedan hemifrån vid kl 8:40. Tar bussen till skolan är framme vid 9. Sedan är jag i skolan fram tills klockan 15:00 då drar jag antingen hem eller så är jag med min bästa polare Josef. Vi gör olika saker oftast käkar ute, tränar med vårt lag. Annars är jag hemma, spelar Fifa eller 2K. Beroende på vilken dag det är så har jag kanske träning så då åker jag till den, eller så är jag hemma. Går och lägger mig mellan 00:00 och 01:00


Idag så har jag väl bara haft en vanlig dag, lallade runt lite i skolan (jobbade lite också faktiskt, kolla vad duktig jag är) det var ju första dagen efter lovet så jag pallade inte riktigt att jobba överdrivet mycket. Sedan kom jag hem och spelade dagens matcher för squad battles, vann alla matcher. Nu har jag kollat på Ex on the beach och väntar på att Josef ska komma hem så vi kan köra Fortnite.


Hoppas ni alla har haft en bra dag

Ha det gött

:)


Skapa din hemsida gratis! Denna hemsidan är skapad via Webnode. Skapa din egna gratis hemsida idag! Kom igång