Min brorsa är en klant

11.04.2018

Okej så jag postade inte något igår den 10:de då jag för det första glömde min skoldator i skolan (den jag skriver) på och så hade jag inte så mycket tid :)


Gårdagen

Var såååååå jobbig, jag försåv mig nästan, han med bussen för att jag hade tur att den var försenad, jag var skittrött heela dagen i skolan. Det slutade med att jag kom hem och var jätte trött. Jag gjorde mellis och la mig på sängen och somnade, vaknade typ 5 minuter efter att jag behövde gå hemifrån för att gå till träningen, jag packade väskan skitsnabbt och ruuuushade till tbanan, hann med mitt tåg och han till träningen ännu en gång för att jag hade tur som fan. Måste nog börja få lite mer sömn...aja sedan var det väl inte så mycket mer med det. Jag tränade till 21, och åkte hem och åt

Idag

Så idag har jag faktiskt inte gjort så mycket, jag gick upp, åkte till skolan, kom hem, har spelat lite medans min brorsa var iväg och tränade. Dem kom hem med donken så under middagen säger min morsa "Colin fick jätte mycket beröm idag under träningen" vilket han själv svarar "Jag vet jag är ju bäst i laget" låt oss då också komma ihåg att det här var hans andra träning med hans nya lag, snack om hybris hahah. Nu har jag inte gjort så mycket efter det, jag har kollat fogis och spelat osm. DOCK så smart som min brorsa e så skulle han hämta vårat playstation från mitt rum, idioten tappade det och nu e det sönder, lycket :)

Kan vi bara ta en stund

Och prata om det trendiga spelet "Fortnite" okej visst jag förstår att det är väldigt populärt och så av en andledning men jag förstår inte hur man kan sitta dag in och dag ut och spela det, jag förstår mig inte på det, visst det verkar som ett rolig koncept men ändå, har testat på det men jag har inte fastnat för det. Sedana att folk lägger upp på sin story att dem vinner börjar bara bli irriterande, visst jätte kul för dig liksom men jag bryr mig inte. 

Osen

Ville jag bara mentiona AS Roma för deras super skräll mot barca igår, riktigt bra presterat, om jag måste heja på ett lag i CL är det nog AS Roma pga deras tränare verkligen, her verkligen fastnat för honom och hans sett att leda laget

Tack alla som har läst detta inlägget, glöm inte att adda mig på snap för där är jag väldigt aktiv och glöm inte

Ha det gött :)

Skapa din hemsida gratis! Denna hemsidan är skapad via Webnode. Skapa din egna gratis hemsida idag! Kom igång